Assalamualaikum semua. kejap. first of all. sila betulkan retina dan iris mata masing-masing. disebabkan demam euro 2012 poland-ukraine belum habis dalam jiwa aku lagi, maka aku taruk gambar pemain feveret aku dalam euro 2012. Iker Casillas. dibimbangkan korang menyampah lawat blog aku, so aku takkan letak gambar aku kat mana-mana ceruk supaya korang tak rasa nak muntah darah. Wakaka! Salam perkenalan dari aku. nama aku amir. tu je. yang lain. cari sendiri. Ceh! poyo gila mamat ni, bajet aku nak ngorat ko je kan. :p


Recent Recipes

resepi puding roti karamel

Posted on Aug - 5 - 2012

8 Comments

Recent posts

ke mana menghilangnya admin...

Posted on Dec - 9 - 2012

17 Comments

kenapa aku nak sangat...

Posted on Aug - 15 - 2012

8 Comments

cara beli barang secara...

Posted on Aug - 14 - 2012

46 Comments

IKLAN DISINI RM5/SEBULAN

  • buat duit dengan twitter
  • buat duit dengan twitter